Home » , » Hosting dan domain name Murah dan the best after sale

Hosting dan domain name Murah dan the best after sale

Ramai yang ada blog. Blog merupakan satu cara untuk memberi maklumat dan berkongsi maklumat dengan rakan-rakan. Ada yang bertanya saya. Adakah perlu saya membeli Hosting? Ia bergantung kepada anda. Anda kena tanya diri sendiri.

Sekiranya anda sudah ada blogspot saya cadangkan anda beli saja domain name dengan pihak blogger.com atau google. Harga dalam RM29/- sahaja. Ia lebih menjimatkan masa anda nak buat semula beratus-ratus artikel yang telah anda poskan dalam laman blog anda. Hosting anda dengan blogger adalah free.

Bagi mereka yang benar-benar memerlukan hosting saya cadangkan anda gunakan netkl.com
kenapa saya cadangkan netkl.com. Bukan nya saya nak dapat RM2.00 affiliate link yang dibayar oleh netkl.com.

Bagi mereka yang baru mula berjinak-jinak dengan hosting ini. netkl.com memberi anda pilihan. Setakat ini ini adalah yang paling murah yang anda boleh dapat. Setahun cuma RM60.00. Anda akan mendapat satu domain name free. 400mb storage. Cpanel. dan lain-lain

Setahun saya gunakan perkhidmatan mereka. Apa yang menarik adalah mereka tidak lokek memberi khidmat teknikal dan membantu anda untuk set up laman web anda. Mereka juga menyediakan Video yang dapat membantu anda. Sale asssistant netkl.com akan membantu anda jika anda ada masalah.

Kini saya sudah ada lebih 15 lamanweb. Kepada anda yang memerlukan bantuan boleh contact saya. Khidmat nasihat free. Email saya di happysus(a)gmail.com.











Share this article :

1 comments:

Anonymous said...

kalau nak domain murah, bleh check kat sini - http://sufianpc.blogspot.com/2008/11/promosi-domain-rm4.html

Hot Download

 
Support : Official Site | Islamik Info | directory
Copyright © 2013. Tonton TV3 - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Bersama happysus
Proudly powered by Blogger